keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Muistojen kätköistä...


Moskova.
Syyskuu 1991.
Maassa avattiin ensimmäinen McDonalds.
Kuvassa on jono sinne!!!


Jono oli ai-van hirvittävän pitkä. 
Tuosta nyt vähän ehkä saa ideaa siitä, 
että jonossa piti seistä, jos sisälle halusi.

Mä en nyt ihan muista  varmaksi,
olinko tuolloin tuolla vai oliko joku toinen reissu.
Mutta käyty on.
Voin kertoa, että kun syö kaalia ja ihraa päivästä toiseen,
niin hampurilainen on ihana piristysruiske ruokavalioon :D 

Olen käynyt läpi vanhoja ja vielä vanhempia valokuvia. 
Osa on niin rusehtavia, ettei niistä paljon enää selvää saa 
ja osan kuvien ihmiset / maisemat tuntemattomia.
Surutta heitin roskiin paljon valokuvia.
Niitä oli albumeissa, joten nyt on enempi hyllyssä tilaa!
Jonkin verran laitin kuvia syrjään ja olen lähettämässä niitä nyt eteenpäin.
Osa kavereista saa yllärinä, osalle olen kertonut lähettäväni kuvia.
Viestillä olen jo lähetellyt kuvia ja mielenkiintoisia reaktioita on tullut.
Naurua ja paljon. 
Ja ihmettelyä, että mihin ne kaikki vuodet kuvanottohetkestä on kuluneet.

Itse tässä kanssa mietin, että tuosta kuvan otosta on jo lähes ikuisuus!
Niin ne vuodet vierii. Nopeasti.

Tällä hetkellä odotan, että lumet sulaa, kevät tulee ja sitten kesä!!!


- Mimmi -



Ei kommentteja: